Veel gestelde vragen

Rekenen jullie verzendkosten bij mijn bestelling?

Wij rekenen standaard geen verzendkosten. Deze kosten zitten verwerkt in onze prijzen.

Via welke betaalmethodes kan ik betalen?

Wij accepteren de meest gebruikte betalingsproviders zoals iDeal, Klarna, Paypal, Belfius en bancontact.

Hoelang duurt het verzenden?

Wij streven ernaar om iedere bestelling geplaatst op werkdagen voor 21:00 de volgende werkdag te bezorgen. Het kan echter zo zijn dat door een vertraging of extreme drukte bij de postverwerking jouw bestelling iets later komt.

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Wanneer je je pakketje nog niet hebt ontvangen

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Het product en de verpakking moeten in dezelfde staat geretourneerd worden als waarin je deze hebt ontvangen. De kosten voor die je maakt voor het verzenden van het product naar ons magazijn zijn voor je eigen rekening. 

Een product retourneren kan door contact met ons op te nemen per e-mail of WhatsApp.

Meer informatie over retourneren vind je op de pagina betalen, verzending en retourneren.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als jouw bestelling nog niet is verzonden kun je deze nog wijzigen of annuleren. We vragen je om hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Als jouw bestelling al is verzonden kan deze helaas niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.

De status van je bestelling kun je zien via de bevestigingsmail of met de track and trace code.

Neem contact met ons op

WhatsApp

Stuur een appje

Stuur een mail

Stuur ons een mail naar info@biowust.nl of maak gebruik van het contactformulier!